Gra ClassicDuckHunt

Classic Duck Hunt to gra stworzona na podstawie gry DuckHunt na platformę pegasus stworzoną przez nintendo.  W pierworodnej wersji do strzelania używało się specjalnego pistoleta. W tej wersji można strzelać myszką lub w przypadku ekranu dotykowego palcem.



Gra została napisana w AdobeAir. Można ją uruchomnić na komputerze w fomracie swf, oraz zainstalować na urządzeniu android w formacie apk. (Wymagany jest plugin adobe air)

Gra jest w całości napisana samodzielnie w oparciu o pierworodną wersję, nie jest przeznaczona do użytku publicznego oraz rozpowszechniania. Została napisana jedynie jako fan art. Chciałem sprawdzić czy jestem w stanie napisać taką grę. Publikuje ja tutaj jedynie aby zaprezentować swoje umiejętności.

Wszystko w tej grze zostało napisane i odtworzone od 0 ręcznie, bez użycia jakichkolwiek źródeł. Samodzielnie zostały narysowane postacie i animacje.

Jestem przekonania ,że jeżeli jestem w stanie odtworzyć samodzielnie coś takiego to stworzenie czegoś równie dobrego nie sprawi mi problemu. Staram się uczyć od najlepszych.

Projekt proszę traktować jako edukacyjny i nie rozpowszechniać..

Link do dema swf. PC
Link do dema apk. Android

Slavo

No comments:

Post a Comment

Instagram